Stránky

čtvrtek 18. července 2013

Vodička zelená - to je moje potěšení

Dneska jsem šla Artíka vykoupat do řeky. Venku vedro na padnutí a vzhledem k tomu, že byl dlouho sám doma - vyrazili jsme hledat vstup do řeky. Jak udělali nové koryto - tak to byl celkem oříšek. Nakonec jsme ale schůdky našli, zdolali a můj dalmatýnek už lohnil vodu z řeky. Pak hopskal po kamenech a jednou mu to uklouzlo a skočil šipku přímo do hlubší vody. Nebyl tam proud a byl pro jistotu na vodítku, takže se nic nemohlo stát. Statečně a s klidem boha se vydrápal ven a dělal, jako že se nic nestalo.


Chtěla jsem ho nalákat do hlubší vody - aby si zkusil plavání, ale samotnému se mu nechtělo a já neměla vhodné boty do vody. Příště vezmu nějaké piškoty - ty by mohly plavat - a třeba za nimi skočí. Vody se totiž nebojí. Po cestě domů jsme šli přes pole k prameni pitné vody, která teče z lesa - a Artík si pod ním užil báječnou sprchu.
Jinak jak byl prcek mokrý - tak byl skoro černý - asi nám hošík ještě hodně ztmavne - a to je dobře ;-)


Jinak ve výcviku jsme pokročili jen nepatrně - ale zkusila jsem se mu schovat, když nepřišel na zavolání - a on pak vypadal tak ztraceně - když mě hledal... Ještě neumí stopovat, jinak by to bylo o něčem jiném :)

Fotky jsou z jiného dne než dneška - dnes jsem zapomněla mobil - takže mokrého Artíka dodám jindy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat