Stránky

pátek 12. července 2013

Artush pošťákem aneb tulení mládě

Artushova poštovní kariéra začala již na začátku jeho života. Ve dvou měsících je tento pejsek plně angažován do doručovacího procesu. Začal od toho nejjednoduššího - tedy skládání letáků. Práci bere opravdu poctivě. Není leták, který by vynechal... Všechny zvládne rozházet během vteřiny, kdy se otočím. A dokonce mi přidělává práci! Tak je svědomitý, že mi zbylé letáky z chodby nosí do bytu - abych se snad nenudila. Je to prostě poštovní kluk a jen co trochu vyroste, tak začne chodit se mnou.


Dneska jsme byli zkusit, kolik toho prcek ujde. I přes úplně vybitý mobil se mi podařilo naměřit 1,7 km. Poprvé jsme šli na velkou louku s vysokou trávou. Artík byl ve svém živlu a já parádně promáchala tenisky. Fakt si musím pořídit gumáky. Jinak jsme po cestě potkali několik pejsků a Arty se jich opět bál. Tak se mi schoval za nohu - to bylo opravdu roztomilé. Jinak mu ale stačí jen chvilka na otrkání a hned je se všemi nejlepší kamarád.


 Musím prcka pochválit, na procházce poslechl na slovo a dokonce už začal poslouchat i na píšťalku. Vážně šikulka - i u nohy mu to šlo chodit - bude to profík jednou.


Do řady Artushových přezdívek přibyla další: tulení mládě. Vymyslela ho teta, která u nás byla včera na návštěvě. Je zvyklá na německého ovčáka a proti němu je naše mimčo s hedvábnou srstí prostě tulení mládě. :D 


Na rozloučenou jenom musím podotknout, že Artík vážně začíná poslouchat. Už zvládáme Ke mně, Nesmíš, Sedni... Pracujeme na Postoji, K noze... S postojem asi počkáme na pana chovatele. To nám totiž fakt nejde. Příště zkusím někoho přesvědčit, aby nás při tom natočil na video. Ať vidíte jak tragičtí jsme :) A pak ten rozdíl, až to všem nandáme v Bratislavě.

Žádné komentáře:

Okomentovat