Stránky

neděle 21. července 2013

Snaha zaujmout rezavou dámu a naštvání za zkrášlovací proces

Včera jsme toho zažili tolik, že jsem to sem ani nestihla napsat, kolik toho bylo. Nejdřív jsme vyrazili dopoledne na velkou vycházku do míst mého dětství. Ještě s mojí spolubydlící z Brna Marťou. Artík s novou kámoškou hrál chvíli na honěnou, dokud pes i Marťa nepadli vysílením. "K potůčku" jsme dorazili celí zničení a rozčarování z toho, že z malebného údolíčka se nyní stala skládka celkem stačilo. Takže aspoň, že se malý vyblbnul a po cestě mohl dělat oči na jednu labradorku, kterou míjíme za plotem. Hrozně se k sobě mají.


Potom jsme chvíli pózovali na fotky.



Vrcholem dne byla vycházkou s Irčankou Larou, která hrozně toužila našeho Artushe poznat. Malý na ni pořád dorážel a fenka s ním měla opravdu svatou trpělivost. Z jejich blbnutí bohužel fotky nemám, tak moc jsme se bavili, že mě ani nenapadlo fotit. Pak jsme je šly vykoupat. Trochu nám to zkomplikovaly kachny, které Lara na rozdíl od Artyho velmi dobře vycítila a chtěla za nimi. Nás to zřejmě bude čekat až za pár měsíců.


Po vydatné říční lázni se Artík opět rozhodl na mladou slečnu zapůsobit a začal dorážet. Dvakrát taková setřice si s ním ale hravě poradila a vyválela ho v prachu. To bylo něco pro mě. Takhle špinavého jsem ho ještě neviděla. Ale když jsem viděla, jak je spokojený, tak nezbylo, než si tu radost užívat s ním.



 Detail na jeho zaprasení :D


 Artík zlobí
 

Doma pak následovala koupel druhá - ve vaně. Z té byl Arťulík mnohem méně nadšený. Tím spíš, když jsem potom zkoušela, jak bude reagovat na fén. Nejdřív zíral a pak začal zdrhat. Nechtěla jsem to brát násilím. Hřebínku se nejdřív taky bál. Ale i když jsem fén po pár fouknutích na nejnižší výkon a teplotu uklidila, náš setrouš byl k smrti uražený. Zalezl si do mého sedacího vaku a s nikým nemluvil. Akorát pamlsky si vzal, když jsme si ho šli udobřit a pak zase naštvaně otočil hlavu.


Zase s námi začal mluvit až večer, když jsme vyrazili na pivo. Na zahrádce v hospodě ještě nebyl a ty nové pachy ho lákaly. Panu číšníkovi se zakousl do zástěry. Ale naštěstí to oba vzali sportovně. Dokonce od něho Artík dostal pochvalu. Všechno si tam prošel, očichal, mrknul, jestli máme něco k jídlu na stole a v klidu se nám stočil u nohou a usnul.

2 komentáře:

  1. Je nádhernej - sleduju všechny nové fotky :-) zdravíme z Letohradu Simča a Akim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme - přijeďte se za námi někdy podívat :) Ať se kluci seznámí :)

      Vymazat