Stránky

úterý 16. července 2013

Miluju, když...

- si Art ušlapává lino, aby bylo měkčí a pak si na něj lehne - dvacet centimetrů od pelechu

- má ke všemu průpovídky - chrochtá a mumlá a brumlá


- když se v noci vzbudí a má potřebu mě taky vzbudit

- a na to navazuje - když doma udělá potřebu a pak mě jde radostně probudit, protože proč by mě budil před tím, že?


- mi pomáhá utírat podlahu a vymetá s hadrem podlahu

 (poprvé v lese)

- se natáhne na záda a automaticky očekává, že ho začneme drbat


- spolu sedíme na poli a on si mi pak lehne k zádům a pěkně hřeje


- se ve spánku napasuje do neuvěřitelných pozic a užívá si to


- jednou za čas poslechne a přiběhne na první zavolání




- se tváří, že vládne městu
 
 - se vyválí ve všem, co najde



- žere všechno, co se ocitne v jeho blízkosti


(Ne všechny fotky sedí, ne vše mam nafocené, ale o všechny jsem se s Vámi chtěla podělit.)



Žádné komentáře:

Okomentovat