Stránky

neděle 13. října 2013

Regional show Litoměřice 2013

Včera, 12. 10., jsme byli v Litoměřicích na krajské výstavě psů. Artushe jsem ráno v kruhu předváděla já, odpoledne potom profi handlerka Jitka Svobodová, které tímto velmi děkuji. Rozdíl je opravdu obrovský. Nicméně, zase tak zlé to asi nebylo, protože Arty opět dostal hodnocení VN1 (tedy to nejlepší co mohl). Posudek se mi už líbí méně, ale to je zřejmě tím, že jsem si zvykla na mnohem delší a nadšenější posudky.
Posudek tedy zní: "Hezky se vyvíjející štěně, pevné úhlení, srst odpovídající věku, dobrý pohyb." A to je celé vážení. Ve srovnání s posudkem z Krajného je to takové chudé. Rozhodčí byla paní Libuše Ubrová a i tak jsme rádi, že nás vůbec ohodnotila. Byla zabalená do několika dek a evidentně jí byla zima. Asi i kvůli tomu se na náš ani neusmála nebo tak něco.
Jinak další údaje k mým statistikám - měli jsme pořadové číslo 237. A tady jsme nedostali ani tu mašličku. (Krajné = medaile, Liberec = mašle, Litoměřice = nic :D)
Na konci v soutěži štěňat tedy vystavovala Artushe Jitka, jak jsem už řekla. Štěstí nám to sice nepřineslo, protože to vyhrál rezavý pudl, ale i tak jsem byla nadšená. Při odchodu z kruhu, kdy jsem už Arta vedla já, protože Jitka se chystala do další soutěže, mě zastavil nějaký pán. Řekl, že nechápe, jak to ten rozhodčí vybírá, že ti nej psi odcházejí. Mrkl na Artushe. "To je nejhezčí štěně výstavy," řekl, "od koho ho máte?" Tak jsem se hrdě hlásila k panu Šedovi a CHS Mandygold, odkud můj brouček pochází. Prostě smůla na rozhodčího. Když jsem se potom dozvěděla, že ten pán byl ředitel výstavy. Takže pochvala dostala ještě větší hodnoty, než měla předtím.
Druhým želízkem ohni byla Macarena, ale v její kategorii to dostal čínský chocholatý psík.
Celkově jsme si výstavu užili, poznali spoustu nových psích i lidských kamarádů a zase nasbírali nějaké ty zkušenosti. Šlo o poslední výstavu roku 2013, které jsme se zúčastnili. Zakončujeme tedy sezónu s krásnými třemi VN1, na což jsme oba velmi hrdí.

Zde je video od Jitky Svobodové, Arty je hned první, užijte si to ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat