Stránky

středa 16. října 2013

Artush v pracovním procesu

Velký pes toho sežere fakt hodně a to vezměte v úvahu ještě fakt, jaký je Artush jedlík. Popelnice na nožičkách. A to samozřejmě něco stojí. Takže včera jsem doznala, že nastal čas, aby se na vydělávání peněz prcek začal taky nějak podílet.
Nejdřív jsme skládali letáky do sebe. Po pravdě řečeno, sama bych to měla rychleji. Ale on tak moc chtěl pomáhat. Nicméně vas musím varovat, pracant je to velmi lenivý. Víc spal než skládal. Jen mě občas po očku kontroloval, semtam se mi proběhl mezi sloupečky letáků, aby otestoval můj postřeh.
Nakonec jsem to i s jeho pomocí zvládla poskládat a šli jsme roznášet. Arty byl v ráji. Tolik pejsků za ploty, před kterými se mohl producírovat. Mně chvíli tekly nervy. Ale nakonec je našli dobré tempo pro nás oba a vážně jsme to roznesli!! Naše nová letáková dvojka se všem moc líbila a tak to možná příště zkusíme znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat