Stránky

neděle 4. srpna 2013

Známka za hrdinství

Ve zkratce se pokusím shrnout události posledních dní. Plně se věnuji práci na videu 1. měsíc s Artushem, takže na focení ani není moc čas. Videí mám asi padesát a nastříhat to a poslepovat je vážně fuška - ale zítra už bude tady na stránkách dostupné.

Byli jsme očkovat a na celkové kontrole a odčervení. Takže očkování jsme zvládli v pohodě. Jenom si trochu vřísknul. Chtěla jsem mu zacpat pusu piškotkem, a on žvýkal pochoutku a do toho pištěl, byl rozkošný. Každopádně nová ozdoba na obojku je důkazem jeho hrdinství. Jinak jsme zdraví! Varlátka máme (nikdy by mě nenapadlo, že na toto oznámení budu čekat s takovou obavou, a že se tolik začnu zajímat o psí pohlavní orgány :D), zoubky jsou zatím v pořádku, očíčko má Art občas červené, ale to bude zřejmě vodou z řeky, ze které ho nemůžu dostat, jak ji miluje. A jinak všechno v normálu. Tak mám z něho radost.

 Horko nás dočista zmohlo - takže i kdybych byla bývala fotila víc, stejně by všechny fotky vypadaly jako obrázek nad tímto odstavcem. Artík se jen válel.

 A když se náhodou probral, chytil amok a po té, co mé mamce udělal luxusní masáž, se vrhl na její gumičku od vlasů a bylo o zábavu postaráno.

 Uklízecí setr v letu.




 Dnešní bouřka byla brutální. Kdyby pro nás můj bráška nepřijel, asi bychom to domů ani nedošli. Artík pochopil, že je to vážná věc a tak si jen lehl u mých nohou a ležel bez hnutí až domů. I do vchodu jsem ho musela nést, protože se mladému pánovi nechtělo do deště.



Zase jsme trénovali na výstavu - řekla bych, že vidím pokrok. Pokud je to špatně, tak mě, prosím, upozorněte. Ale já jsem na sebe celkem hrdá - poprvé včera a dnes to vypadalo trochu jak má.


Jinak jen v rychlosti:
  • Artík s Jessy společně hlídali zahradu.
  • Šli jsme spolu na nanuka - Artík dostal třetinu tvarohové náplně Míšy a byl blahem bez sebe.
  • Dneska jeden pán poznal, že to není kokršpaněl ani dalmatin, ale že je to ohař.
  • Jiný pán si Artíka tak zamiloval, že si googlil, jak takový anglický setr vypadá v dospělosti a co žere atd.
  • Všechny děti na sídlišti mě milují a čekají na mě na pískovišti. Teda samozřejmě v Artíkově přítomnosti mě milují :D
  • Artík miluje meloun.
  • Praktikujeme s Artushem objetí. Já mu řeknu, Pojď mě obejmout, a Artík přijde, sedne a nechá mě, abych ho objala. Je to miloučké, jen mě občas hryzne do ucha.
  • K dalším stránkám Artovy romantické duše:
    • Dívá se se mnou na hvězdy - Šli jsme ven a nebe úplně zářilo - tak jsem mu ukázala nahoru a brouček si sedl a pozoroval hvězdy společně se mnou.
    • Nosí Jessy květiny. Ta na něj ale většinou zavrčí, a tak si jen sedne a kytku sežere. Nikdy jsem tolik nestudovala jedovaté kytky jako teď.

Žádné komentáře:

Okomentovat